![nopreview](images/transparent.png) |
Dejan Ristanović
|
![preview](arhiva/images/broj/265/cmnts.png) |
Filip Majkić
Sve je digitalno - u domen digitalnog prebacujemo kompletno poslovanje, svoje živote, zabavu, muziku, video, društvene aktivnosti... Digitalizujemo ih i prepuštamo elektronima koji neverovatnim brzinama kruže svetskim mrežama. Ima li, stoga, mesta čuđenju kada se najavljuje uvođenje digitalnih poreza? Za sada samo za velike, ali...
|
![nopreview](images/transparent.png) |
Influenseri i povraćaj investicije
Jovana Vukić
Influenser marketing sveopšti je pojam u današnje doba Instagram-a, Twitter-a i YouTube-a. Kompanije i brendovi često su na muci zvanoj "kako odabrati prave influensere". A pravi su oni koji će doneti najveći povraćaj investicije. Kako krenuti u taj poduhvat?
|
![nopreview](images/transparent.png) |
Dejan Ristanović
|
![preview](arhiva/images/broj/265/cmnts.png) |
Filip Majkić
Sve je digitalno - u domen digitalnog prebacujemo kompletno poslovanje, svoje živote, zabavu, muziku, video, društvene aktivnosti... Digitalizujemo ih i prepuštamo elektronima koji neverovatnim brzinama kruže svetskim mrežama. Ima li, stoga, mesta čuđenju kada se najavljuje uvođenje digitalnih poreza? Za sada samo za velike, ali...
|
|
|